Ce înseamna să organizezi un eveniment cu și despre bloggeri

Mă bucur nespus de mult pentru că este al patrulea an în care voi participa la cel mai fain eveniment pentru blogerii clujeni. Am fost întrebată de nenumărate ori, ce facem noi acolo, cine il organizează și mai ales, cum poti să participi la un astfel de eveniment.

Ei bine, am facut echipă cu Anca, o fată tare dragă mie, și am provocat-o la un pseudo-interviu pentru voi.

  • Buna Anca, spune-mi cateva lucruri despre tine. Cu ce te ocupi, care sunt pasiunile tale.

Hello! Sunt jurnalist de profesie, dar lucrez în marketing de câțiva ani. Ador să citesc, să ascult muzică și să mă exprim prin machiaje. Uneori mai fac așa și pe blogul personal. 🙂

  • De când există BBM Cluj, sau de cand te ocupi tu de organizarea evenimentului. Dacă nu mă înșel, esti singura persoană din organizare care este aici încă de la începuturi.

Așa este. Practic, BBMCluj nu exista dacă nu îl gândeam eu acum 8 ani. Sunt fondatoarea proiectului, și da, sunt singura care mai este înca aici din echipa inițială. Eram două fete atunci, iar din al 2-lea an am inclus-o si pe Cleopatra în proiect. Ea e înca cu noi, se ocupă de tot ce vedeți ca parte vizuală legat de BBMCluj – de la afiș, la cover photos, save the dates sau alte chestiuțe faine pe social media noastre.

First Edition

Apoi acum trei ani, cred, ni s-au alaturat Iulia si Gabi și-a început să înflorească cu adevarat proiectul nostru, cu 2 frați mai mici – Summer Party și Christmas Party.  Gabi și Iulia ajută pe partea de scouting, atât pe parteneriate cu branduri, cât și în ceea ce privește influencerii care participă la evenimentele noastre.

BBM Christmas Party

BBMCluj a luat contur în 2012, din dorința de a unifica și cunoaște bloggerii (de-atunci) din Cluj. Little did we know ce impact urma să aibă întâlnirea aceea.

BBM Summer Party
  • Anca, spune-ne tu ce înseamnă cu adevarat să organizezi un astfel de eveniment. Cât timp vă ia să pregatiți conferința din toamnă, pentru că este cel mai amplu event si bănuiesc ca la el se muncește cel mai mult. Correct me if I’m wrong.

Se muncește tot anul, ca să putem avea o serie de evenimente corelate, coordonate și bine puse la punct. De obicei, ne-ncepem treaba pe la final de ianarie și facem cel putin o întâlnire pe lună.

 Și da, pentru conferintța se muncește cel mai mult, fiind evenimentul principal. Aici e nevoie de o locație mai ampla, de speakeri, teme de discuție și așa mai departe.

Dacă ar fi să-ți zic ce înseamnă cu adevarat să organizezi BBMCluj, ți-aș zice că înseamnă să ai un al 2-lea job. Fiind o echipă așa mică, fiecare dintre noi are mai multe pălării, deci trebuie să înțelegi câte puțin din fiecare: Design, Social Media, bugete, organizare evenimente, PR, sales samd. Muncim enorm ca totul să iasă bine, iar ultima luna inainte de fiecare eveniment devine haotică pentru noi de cele mai multe ori.

  • Pentru că am mai fost întrebată, cum pot fetele sa participe la eveniment? Cred că cel mai bine ar fi să vă scrie vouă, dar poate ne poți spune și aici câteva cuvinte.

Cel mai bine e să ne scrie nouă pe contul oficial pe insta @BBMCluj. Acolo ne pot oferi detalii despre cum își desfasoară activitatea în online și de ce vor să participe.

Ne străduim să creștem numărul de locuri pentru participanți, dar este foarte important să se știe că uneori, chiar și îndeplinind toate cerintele, nu putem sa mai facem un loc în acea editie. No worries though, daca ne-ai scris, ramai pe lista noastră pentru când reușim să aducem acel loc în plus, sau la alte evenimente.

Apropo, criteriile de selectie se găsesc și într-un highlight pe contul nostru de insta.

  • Nu în ultimul rând dacă mai ai tu completări, sau informații care crezi ca ar fi useful publicului, te rog sa ni le împărtșești.

Sigur! Suntem întotdeauna deschise sa auzim pareri noi sau să aflăm despre oameni noi. Deci nu te sfii.

Să ne scrii dacă vrei sa intri în comunitate, dar și dacă reprezinti un brand și-ai vrea să colaborăm. De fapt, orice întrebare ai, feel free to write 🙂

Mersi Adela pentru intrebari, e un feeling super fain sa stii ca oamenii sunt interesati de munca pe care o faci. ❤

  • Plăcerea a fost de partea mea. Pupici și îți multumesc mult pentru timpul acordat.
Last year in November ❤

Eu sper că v-a plăcut acest tip de articol eu îl găsesc useful și informativ.

Să aveti o seară faină!
Adela

Comments

November 6, 2019 at 10:45 PM

Mi-a facut placere sa-ti raspund la intrebari <3 Thanks for having me on your blog 🤗



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *